2014. szeptember 3., szerda

Hortobágyi /húsos/ paleocsinta







 Hozzávalók:
  • 6 db sós
  • csirkepaprikás (6 felső combból)
  • 2-4 tojás sárgája
  • 2-4 dkg vaj
  • só, bors, kevés citromlé 










Egy lecsós alappal, csirkepörköltet készítettem













leszedtem a bőrét, a húst kicsontoztam és fölaprítottam


A tojásokból a vajból és a pörköltlé egy részéből gőz fölött, állandó keverés mellett sűrű mártást készítettem,
egy kevés fehérborssal, sóval és citromlével beízesítettem









egy részét félretettem,
a többit összekevertem a felaprított/feldarált pörkölttel










betöltöttem a paleocsintákat


leöntöttem a maradék szafttal.
szórtam rá egy kevés szalonnapörcöt 
és átmelegítettem















A felöntő szaftba itt a végén kerülhet ízesítésnek más fűszer is, 
egy kis reszelt szerecsendió vagy egy pici szarvasgomba... stb.



gombaszósz -al is megbolondítható



Buliba, elvitel előtt, így nézett ki:

a helyszínen, melegítés után, középre jött a forró gombamártás





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése