2014. szeptember 25., csütörtök

Gesztenyebab leves


  

Hozzávalók (1 személyre):


  • 5 dkg gesztenye
  • hagyma 
  • szalonna
  • pár karika kolbász
  • babérlevél, fokhagyma, 
  • só, pirospaprika, bors 
  • Vega-mix
  • pár csepp ecet (opcionális)

a sűrítéshez
  • 1 tojás sárgája
  • kókuszzsír 



Elkészítés: 



A szalonnakockákat kiolvasztottam









A zsírban a finomra vágott hagymát üvegesre pároltam


Tettem rá pár kolbászkarikát, pirospaprikát,
az ételízesítőt és felöntöttem vízzel










Kevés fövés után hozzáadtam az előfőzött gesztenyéket, babérlevelet, összetört fokhagymát,
sót, pici borsot.






Amikor megpuhult a gesztenye,



párat kivettem, 


villával összetörtem és rántás helyett visszatettem a levesbe
(ilyenkor lehet ízesítésként hozzátenni még pár csepp ecetet)





elzártam, levettem a tűzről, 
és
kókuszzsírral kikevert tojás sárgájával behabartam.




 
Csipetke helyett szezámlisztes morzsóka'-val tálalható 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése