2015. október 30., péntek

Tiszai halászlé



Hozzávalók:

  • hal (fej, farok, szeletek, belsőség)
  • hagyma
  • paprika
  • pirospaprika, só, csilipaprika



Elkészítés:


Fölkockáztam a hagymát és bográcsban föltettem főni a halfejjel, farokrészekkel, tisztított apróhallal
és a paprikával.











Amikor már ragadós volt a gőze megsóztam és átszűrtem.
(Nem kell lepasszírozni!)*



A tiszta lébe beleraktam a halszeleteket, az ikrát, haltejet, megszórtam pirospaprikával, 
és újra föltettem a tűzre


Már csak nagyon rövid ideig kell főzni, 
így a hal ízletes és zamatos marad.
(nem keverjük, csak rázogatjuk, ha kell)


Frissen forrón tálaljuk és fogyasztjuk




















túrós puliszka'-t vagy túrós paleocsinta'-t ehetünk utána
 
édes: túrós paleocsinta
sós: túrós puliszka











*megj:
a leszűrt főtt hagymát és haltörmeléket a tyúkok üdvrivalgással fogadták...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése