2015. június 30., kedd

Gyors Gomba-egytálétel Anna módra


Nem hiszek a szememnek!!!

A Jaffa kiadó oldalán, az egyik könyv megrendelése közben, akadt meg a tekintetem a paleós receptjeiken... Az én egyik legelső kísérletemmel kezdődött a sor, a Tojásos gombával, amit még úgy 5 évvel ezelőtt küldtem át Gábornak.
Akkor még Ő gyűjtötte a paleós receptötleteket... .

Átmásolom ide, legyen meg, hátha onnan eltűnik. 

"
Gyors Gomba-egytálétel Anna módra

1 kanálnyi zsiradékban felteszek sülni apróra vágott Bacon szalonnát. Ebbe, személyenként 3 db közepes méretű, felszeletelt gombát rakok, 2 kanálnyi vízzel, kicsi sóval, fedő nélkül, időnként megkeverve megpárolom.
Ha kész, ráütök (adagonként) 1 tojást, és sűrűn kevergetve, morzsalékosra sütöm.
Tálaláskor még egy kis borssal megszórható, de minél kevésbé fűszerezzük, annál laktatóbb.
Felkarikázott csemege- vagy vizes uborkával a legjobb."...

itt találtam:  http://www.jaffa.hu/hirek-reszletek.php?hir_id=3


Kiadós reggeliként azóta is készítem. Főleg péntekenként,
de annyira egyszerű étel, hogy még soha nem gondoltam rá, hogy posztoljam...


Amint készül pár kép, kibővítem majd az oldalt velük...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése