2015. március 30., hétfő

Jeges tea (Ice tea)













Házilag
bármelyik kedvenc teánkból elkészíthetjük






Steviával, citrommal ízesítve, 
vihetjük magunkkal munkahelyre, iskolába.
Tetszés szerint tehetünk bele aszkorbinsavat (C vitamin)
És különféle fűszereket is: 
fahéj, szegfűszeg, gyömbér, menta, szegfűbors, csili stb.



Hozzávalók:
  • Forrásban lévő víz
  • Bármilyen tea levél (vagy filteres tea) 
  • Biocitrom
  • Stevia (vagy Xukor0)

Elkészítés:

/Csipketea Hibiszkusszal/

Amíg a víz fölforrt két biocitrom levét kicsavartam, majd












a leforrázott  forró teába tettem 
a citromhéjakat és a Steviát



Amikor kihűlt leszűrtem,  és
a langyos teához kevertem a citromlevet

és a hűtőbe raktam


Nyáron akár jégkockával, szívószállal is fogyasztható


















Kirándulásra is jegesen vihető, ha egy nappal előtte ásványvizes palackban, a mélyhűtőben lefagyasztjuk.
Sokáig hideg marad, ha a flakont betekerjük egy konyharuhába vagy törölközőbe.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése